Rabu, 4 Mac 2015

Kembali Meng'Update"

Assalamualaikum semua...yuhuuu...:p Bajet hot plak padahal diri tu macam kura-kura..hehehehe..hai semua dan hai blog yang hampir beberapa bulan ditinggalkan. Sungguh aku bukan malas nak 'update' blog tapi kekangan masa dan keadaan tempat yang seberapa sesuai nak 'update'. Mohon ampun maaf ya kawan2..hehehe..

Aku masih bertapa di Universiti Selangor kampus Bestari Jaya untuk menghabiskan pengajian dalam Sarjana Muda Pendidikan Awal Kanak-Kanak. Masih seperti dulu tetapi agak sibuk bila masuk semester 5 nie. Sabar ja lah =_=" Lagipun pilihan aku kan? Buat apa nak menyesal..^_^

Niat di hati nak upload gambaq2 semester baru nie sebab ada benda yang aku nak tunjukkan. Tapi semua gambaq tak sempat nak dialih dari cik Samsung, so aku tunjuk gambaq masa semester lepas lah ya? Gambar waktu kelas buat BBQ..nanti kalau aku bertapa dalam library lagi, in shaa Allah, aku update blog :)


celebrate dekat rumah mbah classmate..masing2 kan anak perantau :') *miss Kedah badly 


semua nie geng yg boleh masuk kepala



dua2 budak utagha :)


try cari aku hat mana..hahaha





kumbang dalam kelas..dia sorang ja :p 


macam2 kerenah semua :)


in shaa Allah, nanti aku update lagi  :)

2 ulasan:

Nak Hadiah ?