Rabu, 12 September 2012

Jauh....best ka???


(entri ini mengandungi kata ganti nama 'aku')

Aku tau kenapa,akhir2 nie aku terfikir ja yg aku tak mau duduk jauh dari mak..adakah tahap 'kemanjaan'aku makin melampau?? 

Semalam,aku mesej dgn adik Uni,kami berdua ada la isi 'something' yg berkaitan dgn keja dan secara tetiba,dia sebut pasai keja dekat Johor.Aku jadi cuak sangat2..tak tau kenapa.Padahal selama nie aku la org yg paling beriya-iya nak duduk jauh,nak merasa hidup dekat tempat org.Pening kepala aku.Adakah aku makin masuk fasa " remaja ke pra-dewasa" dan takut tinggalkan mak?

 Emm,Johor...'not bad' kot.

Negeri yg berada di selatan tanah air dan masih dalam semenanjung Malaysia.Tambah2 sekarang ada Legoland..( yg nie adik Uni suka ).Banyak tempat menarik...

Kalau ada rezeki dapat duduk sana,bila balik kg,boleh naik keretapi time balik kg.Best kot! hahaha.Keretapi sejuk,ruang selesa..( ok,yg nie 'part' dah mula berangan..=_=" )

Rezeki,hidup mati,di tangan Tuhan.Keja mana2 pun tak apa lah.Janji keja.Dapat rezeki yg halal,boleh tolong mak ayah,jaga adik.Dan yg paling penting,pakaian waktu keja tu WAJIB menutup aurat..Betul tak adik Uni? Hehehe..

p/s : moga2 kami berdua dapat la 'tawaran' tu...Amin!!!!
kalau dapt u,kena buat istikharah 7 malam berturut kot...huhuhuhu

paling jauh nak duduk dgn pemilik hati nanti dekat Labuan...dan nak berjiran dgn kawan baik sendiri...hehehe

2 ulasan:

  1. Allah lebih tahu yang terbaik untuk hambanya.. hanya berdoa lah ye.. alaa... mule2 je sedih..lama2 dah biasa, dah tak sedih da :)

    BalasPadam
  2. wajib tutup aurat..

    berangan nek keta api.. tu yg xley blah haha

    BalasPadam

Nak Hadiah ?